Arhiviranje

ARHIVIRAMO PRAVILNO DOKUMENTACIJO?

ARHIVIRAMO PRAVILNO DOKUMENTACIJO?

8. september 2017 na Ptuju v času od 9:00 do 12:00 ure
Pomagali vam bomo, da boste pridobili vse potrebne informacije, o arhiviranju dokomentacije brez, katere žal ne moremo poslovati.
Seminar bo izvedla strokovnjakinja s tega področja gospa Biserka Šubelj, članica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, strokovna predavateljica iz področja davkov in računovodstva.

Komu je seminar namenjen!
Vsem odgovornim v podjetju, kateri se zavedajo, da poleg kvalitete organiziranja in varnosti arhiviranja, je potrebno zadostiti zakonskim zahtevam o rokih trajanja arhiviranja. 

AHIVIRARNJE DOKUMENTACIJE JE ODGOVORNA IN POSLOVNO ZAHTEVNA NALOGA. 

Program seminarja:
Vsi ločimo in poznamo navadno (klasično) arhiviranje, ter elektronsko vendar boste na našem kratkem srečanju pridobili še vse potrebne informacije o tem:
- Kaj se uvršča pod računovodsko-davčno dokumentacijo in evidenco, ki se mora arhivirati?
- Koliko časa in kako se mora računovodsko-davčna dokumentacija in evidenca hraniti?
- Ali je elektronska oblika arhiviranja računovodske dokumentacije sedaj z izdajo E-računov obvezna?
- Kaj sploh pomeni elektronska oblika arhiviranja?
- Ali je PDF in JPG oblika ustrezna elektronska oblika arhiviranja?
- Kaj o elektronskem arhiviranju pravijo davčni in računovodski predpisi?
- Kakšne so prednosti in slabosti elektronskega arhiviranja?
- Kaj naj vsebujejo notranji akti o elektronskem arhiviranju računovodske dokumentacije?

Predavateljica: 
Z nami bo izvrstna strokovnjakinja s tega področja gospa Biserka Šubelj, članica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije, strokovna predavateljica iz področja davkov in računovodstva.

PRIJAVA IN INFORMACIJE O SEMINARJU

Datum izvajanja:

8. september 2017  od 9:00 do 12:00 ure

Lokacija:

Ptuj, Osojnikova 3 (II. nadstropje prostori VŠR/IPR)

Kotizacija:
97,60 EUR z ddv-jem (80,00 EUR + DDV)
Kotizacija zajema:
-udeležbo na seminarju
-gradivo
-hladne-tople napitke in prigrizek med odmorom

POPUSTI:
- za člane IPR in študente VŠR velja 30% popust.
- za imetnike kartice Mozaik podjetnih, naročnike podjetja PRONET velja 10% popust.
- vsak drugi prijavljeni iz istega podjetja prejme 10% popust.
Popusti se ne seštevajo.

PLAČILO:
Strošek seminarja se plača na IBAN SI56 1010 0005 2571 473 (BANKA KOPER d.d.) pred izvebo (prosim da pri sklicu navedete 00 08-09-2017; ter pri nemenu - arhiviranje)
Račun prejmete po izvedenem seminarju.


PRIJAVA:                                      prijava@ipr.vsr.si
Na seminar se lahko prijavite tako, da nam posredujete mail z vašimi podatki:
- Ime družbe:
- Davčna številka:
- Ime udeleženca seminarja:
- Email za obveščanje: 
- Popust katerega boste uveljavljali:
- Seminar - arhiviranje 8.9.2017



Kontakti:
059 090 960
info@ipr.vsr.si

Newsletter

Nam želite kaj sporočiti ali želite, da vas obveščamo o novostih?

PIŠITE NAM
Institut za poslovodno racunovodstvo
Registered office: Stegne 21c
Headquarters: Ljubljana
P.IVA SI45073198
Powered by Mosajco CMS
Mosajco